søndag 9. september 2012

Barmens Lammefrikassé


 Fårikålkjøttet er i butikkane. Då er det haust. Endå betre enn fårikål syns eg frikassé er. Med ein god saus på og gode grønnsaker. Oppskrifta mi har eg funne i Lars Barmens kokebok som rett og slett heiter Norsk Mat. Det er ei kokebok som eg bruker mykje og kan absolutt anbefale.
Dette treng du til Lammefrikassé til 4 personer:
1kg lammekjøt med bein
2 fedd kvitlauk
50g sellerirot
1 liten lauk
1 gulrot
Kokte poteter til servering.
Til sausen treng du følgande:
3ss smør
3ss mjøl
1dl kremfløyte
2 gulrøtter
1 lauk
1/2 purrelauk
salt og pepar

Slik gjer du det :-)
Skjær lammekjøtet i grove terningar. Legg dei i ei panne med kokande vatn. Gi ett oppkok og sil så av vatnet. Tilset nytt kaldt vatn og kok opp. Skrell kvitlauk, sellerirot, lauk og gulrot og kutt i grove bitar. Tilset grønnsakene i panna. Skum av evt fett og skum og senk temperaturen. 
La kjøtet trekke til det er mørt. Ca 1-1,5 time.
Sausen lagast ved at smør og mjøl frasast godt i ei panne. Spe med kokande lammekraft under omrøring til passe konsistens. Skrell og skjær gulrot, lauk og purrelauk i skiver og kokdei i sausen i 5 minutt. Tilset fløyte og kjøtet i sausen. Smak til med salt og pepar.
Server med kokte poteter.



2 kommentarer:

  1. Hei

    Jeg skriver om mat på www.sol.no, og fant denne hos deg:

    http://slatersmatblogg.blogspot.no/2012/09/barmens-lammefrikasse.html

    Kan jeg få bruke bildet samt linke til bloggen din i en artikkel om helgemat?

    På forhånd takk for svar. Jeg brukte 'slatersmatblogg@hotmail.com' med fikk bare feilmelding, derfor skriver jeg her isteden.


    Med vennlig hilsen
    Scandinavia Online AS

    Cecilie Moestue

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Det hadde vært bare hyggelig om du gjorde det.
    Riktig mailadresse er slatersmatblogg@gmail.com :-)

    Mvh
    Ailin

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget