torsdag 1. mars 2012

Kyllinglasagne

Eg elsker kylling og eg elsker pasta. Når eg slår disse to sammen så er eg godt inni komfortsona mi både når det gjelder kokkelering og når det gjelder å ete :-)

Oppskrifta som eg bruker er en blanding av Grete Roede sin oppskrift og min egen.

Dette treng du til 4 personer:
Kjøttsaus:
4 kyllingfileter i strimler
1 raudlauk
2 gulrøtter i terningar
0,5 raud chili, finhakka uten frø
1ts Olivenolje
1 boks grovhakkede tomater
1ss Tomatpure
2dl vatn
1 terning hønsebuljong
1ts paprikapulver
1ts oregano
1/2ts kvit pepper.

Ostesaus:
6dl lettmelk
2ss maizenna, lys
1/2ts salt
1/2ts pepper
1/4ts revet muskat
1dl revet kvitost

6-8 lasagneplater
150 revet ost ( eg bruker en blanding av mozzarella og Norvegia )

Sånn gjer du det :-)
Brun kyllingfiletane i ei panne med olje.
Finnhakk løken og ha den i saman med gulrøttene.

Hell i vatn,tomatpure,  hermetiske tomater og hønsebuljongen.


Kok opp og smak til med krydder.



Lag ei jevning av maizenna og litt av mjølka. Kok opp resten av mjølka og ha jevningen i. Smak til med salt, pepar og revet muskat. Ha i ost og la denne smelte. 


Legg lasagneplater, kjøttsaus og ostesaus lagvis i ei brødform. 
Dryss over revet ost til slutt.







Steik på midterste rille ved 200°C i 35-40 minutter. 


Server saman med en god salat og gjerne Heimelaga Foccaccia brød .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget