onsdag 1. februar 2012

Slaters Fish Chowder

Eg bare elsker ei god, fyldig, krema fiskesuppe som er så tjukk at det nesten blir som ei fiskegryte.
Har tatt meg den frihet å lage min egen versjon av ei fiskesuppe som eg fann i ei av Lars Barmen sine kokebøker.

Dette treng du til 4 porsjoner:
2 gulrøtter
2 poteter
1 purreløk
200g sellerirot
100g torskefilet
100g laksefilet
100g seifilet
90g pillede reker
Litt graslauk
1l fiskekraft ( eller buljong )
3ss mazenna, lys
4ss smør
1dl kremfløyte
1ts sukker
1ts eple-eddik
2ss kvitvin

Sånn gjer du det:
Skrell og kutt alle grønnsakene i fyrstikklange staver eller i tynne skiver.
Skjær fisken i 2x2cm biter

Smelt smøret i ein kjele og fres grønnsakene på medium varme i 2-3 minutter.
Strø over maizennaen og vend inn. Rør så inn fiskekraft, fløyte, kvitvin og eddik.
La det småkoke i 15 minutt.
Tilsett fisk og la det trekke i ett par minutter til fisken er kokt.
Server i djupe skåler og ha over pillede reker, graslauk, salt og pepar.

Server med godt brød.
Eg brukar gjerne å servere mitt deilig Foccacia brød 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget